La tercera edició d’aquest festival solidari amb les persones que passen o han passat per un càncer tindrà lloc el cap de setmana del 27 i 28 d’abril al Palau Firal de Sant Antoni de Calonge.
El festival familiar, solidari i benèfic OncoMusicFest enguany vol donar suport a l’AFANOC i ajudar l’entitat al manteniment de La Casa dels Xuklis, un recurs que acull famílies de tot el territori que s’han de desplaçar per rebre els tractaments. Des d’aquí volem agrair a l’organització que hagi triat aquest projecte com a causa beneficiària. L’organització del festival ja ha anunciat el cartell de la tercera edició i també ha posat ja a la venda les entrades per internet.
Aquest any l’esdeveniment tindrà lloc el cap de setmana del 27 i el 28 d’abril al Palau Firal de Sant Antoni de Calonge i com a caps de cartell, de nou, hi actuaran els calongins de l’Orquestra Di-Versiones i el DJ palafrugellenc Kharloss Selektah, però també oferiran al públic els seus espectacles sis grups i artistes empordanesos més. A banda de les actuacions musicals, el festival ofereix dos dies farcits d’activitats per a totes les edats, amb màgia, inflables, tallers de circ, foodtrucks i bar.