És la primera vegada que Carolina Homar visita les instal·lacions d’aquest recurs d’allotjament
El passat dia 11 de març vam rebre la visita institucional de la secretària d’Afers Socials i Inclusió, Carolina Homar, pertanyent a la Conselleria de Drets Socials de la Generalitat de Catalunya. La trobada va ser especialment significativa, ja que, tot i conèixer la trajectòria de l’entitat, era la primera vegada que la secretària visitava les instal·lacions i coneixia de prop el funcionament del recurs de La Casa dels Xuklis.
Durant la visita, membres de la Junta directiva de l’AFANOC i el gerent de l’entitat van traslladar a Homar la importància estratègica que la seva Secretaria té per a la sostenibilitat del projecte. En aquest sentit, es van obrir converses sobre com la Casa dels Xuklis podria rebre un major suport per part de la Generalitat, explorant la possibilitat d’un millor encaix dins la cartera de serveis compartida i reforçant el model de col·laboració públic-privada.

Josep Cruz (tresorer AFANOC), Carolina Homar i Miguel Javaloy (president AFANOC).
Així mateix, Carolina Homar va ser coneixedora de les sinergies existents amb el Departament de Salut de la Generalitat i els hospitals de referència pel que fa al càncer infantil i juvenil. També es va posar èmfasi en el valor de l’acompanyament continuat que es realitza des de l’AFANOC al territori, un cop les famílies tornen a casa seva.



