Associació de Familiars i Amics de Nens Oncològics de Catalunya

Associació de Familiars i Amics de Nens Oncològics de Catalunya

Ja pots consultar la Memòria 2025 de l’AFANOC

Fer balanç de l’any anterior és un exercici de transparència amb les persones  que confieu en nosaltres i, alhora, ens serveix per mirar enrere i analitzar tota les principals fites i projectes realitzats.

Durant el 2025, l’AFANOC ha atès 1.759 famílies amb fill o filla amb càncer a través dels diferents serveis. Aquesta tasca s’ha dut a terme als hospitals de referència —l’Hospital Universitari Vall d’Hebron i el Pediatric Cancer Center Barcelona (Hospital Sant Joan de Déu)—, a La Casa dels Xuklis i a les seus de Barcelona, Tarragona, Lleida i Girona.

Tal com destaca el president de l’entitat, Miguel Javaloy, en la carta inicial de la Memòria, l’entitat treballa perquè “cap infant, adolescent o jove amb càncer, ni cap de les seves famílies, hagi d’afrontar la malaltia en solitud”. Una idea que resumeix el sentit profund de la tasca de l’AFANOC: acompanyar quan més es necessita.

Destaquem algunes de les dades més rellevants d’aquest 2025:

D’aquest any, la Memòria en destaca diverses fites rellevants: l’inici dels 25 anys de la campanya del “Posa’t la Gorra!”, l’exposició “Univers Xukli? Posa’t la Gorra i explora’l al Palau Robert”, visitada per més d’11.000 persones, i la presentació de la nova identitat visual de l’AFANOC.

Mirant al futur, l’AFANOC es planteja nous reptes per al 2026: posar en valor els 15 anys de La Casa dels Xuklis, continuar impulsant la Unitat AYA per a adolescents i joves adults amb càncer, avançar en l’equitat territorial i reforçar la sostenibilitat del projecte per garantir que l’acompanyament arribi a totes les famílies que ho necessiten.

Gràcies per continuar fent-nos costat.

Uneix-te a la família d'Afanoc


Pròxims esdeveniments

No Event Found

BARCELONA

L’associació de Familiars i Amics de Nens Oncològics de Catalunya (AFANOC) va ser constituïda el 1987 per un grup de mares i pares que van veure la necessitat d’unir-se per treballar en la millora de la qualitat de vida de tots aquests nens i nenes i incidir en totes les necessitats i desconeixement que envoltaven el càncer infantil.

Oficines AFANOC
Carrer Hipàtia d’Alexandra, 5-7 08035 Barcelona

Tel.:93.237.7979

afanoc@afanoc.org

LLEIDA

La Delegació de Lleida va obrir les seves portes al 2013 i té com a objectiu donar resposta i cobrir totes les necessitats de les famílies que tenen fills/es malalts de càncer de les terres de Lleida per tal de millorar la seva qualitat de vida.

Oficines AFANOC
Carrer Quatre Pilans, 7 baixos 25001 Lleida

Tel.:973.216.057

lleida@afanoc.org

TARRAGONA

Des de l’any 2004 i a petició d’un grup de pares i mares, AFANOC té oberta una seu a Tarragona per tal de cobrir les mancances en serveis i instal·lacions i donar resposta a les necessitats concretes dels infants i adolescents i les seves famílies en el mateix territori on viuen.

Oficines AFANOC
Carrer Adrià, 9 baixos 43004 Tarragona

Tel.:977.228.712

tarragona@afanoc.org

GIRONA

El passat 3 d’octubre, l’AFANOC completa la seva presència arreu del territori català amb una seu a cada capital de província. L’objectiu és acompanyar i atendre les famílies amb infants o adolescents amb càncer del territori un cop tornen a casa, després de la seva estada a l’hospital de referència, a Barcelona.

Oficines AFANOC
Carrer Remences, 4
17005 Girona

Tel.:872223420

girona@afanoc.org

15anys_Afanoc
Una llar lluny de casa

15 anys

de La Casa dels Xuklis!

A La Casa dels Xuklis acollim infants i joves amb càncer i les seves famílies.

Amb la teva aportació pots fer possible que una habitació estigui a punt per allotjar una nova família.

DESCARREGA LA GUIA DE MESTRES