El curs de formació s’ha realitzat en dues sessions per donar cabuda a totes les persones interessades
Prop d’una trentena de persones han mostrat interès en realitzar el curs d’iniciació al voluntariat de l’AFANOC a la nova seu de Girona. La primera sessió va tenir lloc el dijous 13 de març a la tarda, a la mateixa seu, ubicada al carrer dels Remences, número 4; mentre que la segona sessió de formació es va fer l’endemà divendres, dia 14, al matí, amb la participació d’estudiants d’Infermeria de la Universitat de Girona (UdG).
Aquest primer taller va ser conduït per la coordinadora del voluntariat a la seu de l’AFANOC a Barcelona, Irene Costa, i per la coordinadora de la seu de l’AFANOC a Girona, Anna Giménez.
A través d’aquests cursos, els futurs voluntaris i voluntàries tenen l’oportunitat de conèixer el projecte de l’AFANOC, així com els diferents tipus de voluntariat i les funcions específiques de cadascun d’ells. Aquesta formació és fonamental per a garantir que l’equip de voluntariat compti amb les eines necessàries per a desenvolupar aquesta tasca.

Irene Costa i Anna Giménez van impartir aquest primer curs de formació a la seu de l’AFANOC a Girona.



