Després d’assistir al curs, els interessats en formar part de l’equip fan una entrevista amb els professionals de l’entitat per a valorar quin voluntariat els encaixa més
El voluntariat és un dels pilars fonamentals de la nostra entitat i és un suport imprescindible sense el qual no seria possible dur a terme els diferents projectes d’atenció i acompanyament a les nostres famílies, tant a dins com fora dels hospitals, a les seus i a La Casa dels Xuklis.
És per això que, al llarg de l’any, oferim cursos d’iniciació al voluntariat dirigits a totes aquelles persones que volen formar part d’aquest equip a les seus de Barcelona, Tarragona, Lleida i Girona.
A través d’aquests cursos, les persones interessades tenen l’oportunitat de conèixer el projecte de l’AFANOC, així com els diferents tipus de voluntariat i les funcions específiques de cadascun d’ells.
Taller de formació del voluntariat a Barcelona, a La Casa dels Xuklis, del 8 de novembre passat.
Aquesta formació és fonamental per a garantir que els futurs voluntaris i voluntàries comptin amb les eines necessàries per a desenvolupar la tasca de voluntariat.
Els cursos, que ja s’han realitzat a les seus de Barcelona i Lleida, continuaran durant l’any a les altres seus de l’entitat. La seu de Tarragona ha organitzat un curs per al pròxim dissabte 30 de novembre, de les 9:30 a les 13:30 hores, a la seu del Col·legi Oficial de Treball Social a Tarragona (C/Barcelona, 9, baixos, 1a). La seu de Girona, que es va inaugurar el passat 3 d’octubre, està preparant el primer taller d’iniciació al voluntariat. En breu, s’anunciarà la data.