Associació de Familiars i Amics de Nens Oncològics de Catalunya

Un gest pel càncer Infantil

Segurament hi ha moltes coses que podem fer per ajudar, una d’elles és donar un cop de mà a les associacions i entitats que treballem per millorar la qualitat de vida de les famílies. A l’AFANOC tenim cura de totes elles a la Casa dels Xuklis, per això us demanem que ens ajudeu per poder mantenir-la. Air Max 2016 Dames Goedkoop Feu un ingrès aquest numero de compte i poseu la paraula XUKLI La Caixa 2100 0807 78 0200973448 Qualsevol aportació per petita que sigui,

BARCELONA

L’associació de Familiars i Amics de Nens Oncològics de Catalunya (AFANOC) va ser constituïda el 1987 per un grup de mares i pares que van veure la necessitat d’unir-se per treballar en la millora de la qualitat de vida de tots aquests nens i nenes i incidir en totes les necessitats i desconeixement que envoltaven el càncer infantil.

LLEIDA

La Delegació de Lleida va obrir les seves portes al 2013 i té com a objectiu donar resposta i cobrir totes les necessitats de les famílies que tenen fills/es malalts de càncer de les terres de Lleida per tal de millorar la seva qualitat de vida.

TARRAGONA

Des de l’any 2004 i a petició d’un grup de pares i mares, AFANOC té oberta una seu a Tarragona per tal de cobrir les mancances en serveis i instal·lacions i donar resposta a les necessitats concretes dels infants i adolescents i les seves famílies en el mateix territori on viuen.

DESCARREGA LA GUIA DE MESTRES