< Tornar al blog

Llega el buen tiempo y con él vuelve el Xuklis Festival!

El próximo 19 de mayo el Festival llega a la 7a edición, un número mágico para un cartel que cada año se supera, mejora y enamora!

El Pla de Montbau acogerá este año cinco bandas de primer nivel que llenarán ocho horas de música non stop. Ellas son:

• Mala Vida
• Brighton 64
• The Slingshots
• Suzanna Music
• The Grassland Sinners

Completa el cartel Monturiol’s Band , los más jóvenes pero los más veteranos del festival, jóvenes del barrio y alumnos del Instituto Narcís Monturiol, son los encargados de abrir la fiesta cada año .

Contamos también con las programaciones de Midnight Feline que desde la mesa de sonido y amenizará los momentos previos a las actuaciones de cada banda, y como no podía faltar, la gran maestra de ceremonias, Raquel Loscos. Este año contaremos de nuevo con los amigos de la Agrupación Motera Catalana – A.M.C.

Como siempre, la recaudación y posterior aportación saldrá del servicio de bar y de la venta de merchandising relacionado con el Festival.

Cenad, bebed con nosotros y bailemos juntos para los Xuklis!!!!

BARCELONA

L’associació de Familiars i Amics de Nens Oncològics de Catalunya (AFANOC) va ser constituïda el 1987 per un grup de mares i pares que van veure la necessitat d’unir-se per treballar en la millora de la qualitat de vida de tots aquests nens i nenes i incidir en totes les necessitats i desconeixement que envoltaven el càncer infantil.

LLEIDA

La Delegació de Lleida va obrir les seves portes al 2013 i té com a objectiu donar resposta i cobrir totes les necessitats de les famílies que tenen fills/es malalts de càncer de les terres de Lleida per tal de millorar la seva qualitat de vida.

TARRAGONA

Des de l’any 2004 i a petició d’un grup de pares i mares, AFANOC té oberta una seu a Tarragona per tal de cobrir les mancances en serveis i instal·lacions i donar resposta a les necessitats concretes dels infants i adolescents i les seves famílies en el mateix territori on viuen.