Associació de Familiars i Amics de Nens Oncològics de Catalunya

Associació de Familiars i Amics de Nens Oncològics de Catalunya

De castells llunyans, arriben els Xukli-Drac!

Per Sant Jordi, adopta el Xukli-Drac

Vet aquí que una vegada hi havia una princesa en un castell llunyà que….. va decidir fer-se amiga del drac que la tenia captiva. Cada dia li explicava un conte, li explicava totes les coses que volia fer i faria quan sortís d’allà. El drac, que coneixia molt bé el guió, li deia que havia d’esperar que vingués el príncep, aleshores ell per fi moriria i es convertiria en llegenda. «Quina cosa més absurda», va dir ella, «qui vol morir per ser llegenda?» Així que quan va arribar el príncep, li va dir que, si us plau, se’n tornés per on havia vingut, que ella volia estudiar per ser metgessa, i que no feia cap falta que es carregués al seu amic el Sr. Drac. Així va ser com la princesa va salvar el drac i junts van marxar volant a salvar la humanitat. El príncep va marxar alleugerit, ja que no tenia cap ganes de casar-se encara!

Per celebrar aquesta història inventada ara mateix, una princesa real que viu al comtat de Montbau , la Georgina, ha volgut unir l’esperit valent d’aquella princesa amb la tasca que fan els Xuklis i ha creat una edició limitada de Xuklis-Drac, moníssims, que tot aquell que n’adopti un, tindrà sort.

Els trobareu repartits al comtat de Montbau que, com tothom sap, és territori Xukli.

Busca el lloc més proper a tu al mapa i no triguis a anar a buscar el teu!

El prodràs adoptar per 8€ i amb aixó ajudaràs l’AFANOC a seguir ajudant!

AQUESTS DRACS JA ESTAN ESGOTATS, FINS L’ANY QUE VE!!!

BARCELONA

L’associació de Familiars i Amics de Nens Oncològics de Catalunya (AFANOC) va ser constituïda el 1987 per un grup de mares i pares que van veure la necessitat d’unir-se per treballar en la millora de la qualitat de vida de tots aquests nens i nenes i incidir en totes les necessitats i desconeixement que envoltaven el càncer infantil.

Oficines AFANOC
Carrer Hipàtia d’Alexandra, 5-7 08035 Barcelona

Tel.:93.237.7979

afanoc@afanoc.org

LLEIDA

La Delegació de Lleida va obrir les seves portes al 2013 i té com a objectiu donar resposta i cobrir totes les necessitats de les famílies que tenen fills/es malalts de càncer de les terres de Lleida per tal de millorar la seva qualitat de vida.

Oficines AFANOC
Carrer Quatre Pilans, 7 baixos 25001 Lleida

Tel.:973.216.057

lleida@afanoc.org

TARRAGONA

Des de l’any 2004 i a petició d’un grup de pares i mares, AFANOC té oberta una seu a Tarragona per tal de cobrir les mancances en serveis i instal·lacions i donar resposta a les necessitats concretes dels infants i adolescents i les seves famílies en el mateix territori on viuen.

Oficines AFANOC
Carrer Adrià, 9 baixos 43004 Tarragona

Tel.:977.228.712

tarragona@afanoc.org

GIRONA

La Sede de Girona abrió sus puertas al 2024 y tiene como objetivo dar respuesta y cubrir todas las necesidades de las familias que tienen hijos/se enfermos de cáncer a las tierras de Girona para mejorar su calidad de vida.

15anys_Afanoc
Una llar lluny de casa

15 anys

de La Casa dels Xuklis!

A La Casa dels Xuklis acollim infants i joves amb càncer i les seves famílies.

Amb la teva aportació pots fer possible que una habitació estigui a punt per allotjar una nova família.

DESCARREGA LA GUIA DE MESTRES