Associació de Familiars i Amics de Nens Oncològics de Catalunya

Associació de Familiars i Amics de Nens Oncològics de Catalunya

La Casa dels Xuklis dona bons fruits també a l’estiu

Convertim l’estada als Xuklis en un casal d’estiu per a tots els seus habitants , tot i la malaltia, fem que l’estiu els resulti també especial

A l’estiu el temps té un altre ritme, més tranquil i pausat. A La Casa dels Xuklis (aparentment) també, ja que algunes famílies, marxen a casa, sempre que els tractaments els ho permeten, encara que sigui només per uns dies.

Les famílies que es queden, i que durant les vacances acostumen a estar al complet amb l’arribada dels germans i germanes, descobreixen que la casa es transforma en un autèntic casal d’estiu; ple d’activitats divertides i refrescants, que son sinònim de gaudir de bons moments. Nosaltres, com sempre, fem tot el possible perquè, malgrat la malaltia, l’estiu sigui especial: sortides a l’aire lliure, tallers creatius, jocs, i moltes estones per aprendre coses noves, riure i gaudir.

Molt interès en saber com funcionen els bombers, que malauradament han estat els grans protagonistes d’aquest estiu.

Així, aquests dies hem pogut visitar el parc dels bombers;  hem fet divertides batalles d’aigua; hem fet partides de  bingo; hem convertit la casa en una gelateria; hem construït, de-construït i tornat a construir amb milers de peces de LEGO;  hem vist pel·lícules menjant crispetes i hem estat protagonistes d’un rodatge!

Fins i tot hem fet la verema!!, recollint el raïm més espectacular que ens ha donat enguany la parra que creix a la Sala del Silenci. Dolç com la mel, tendre i a punt!

Qui va dir avorriment?

Ens encanta el LEGO, però encara més menjar gelats! I mentre els grans fan un bingo, nosaltres ens ruixem d’aigua al jardi!

BARCELONA

L’associació de Familiars i Amics de Nens Oncològics de Catalunya (AFANOC) va ser constituïda el 1987 per un grup de mares i pares que van veure la necessitat d’unir-se per treballar en la millora de la qualitat de vida de tots aquests nens i nenes i incidir en totes les necessitats i desconeixement que envoltaven el càncer infantil.

Oficines AFANOC
Carrer Hipàtia d’Alexandra, 5-7 08035 Barcelona

Tel.:93.237.7979

afanoc@afanoc.org

LLEIDA

La Delegació de Lleida va obrir les seves portes al 2013 i té com a objectiu donar resposta i cobrir totes les necessitats de les famílies que tenen fills/es malalts de càncer de les terres de Lleida per tal de millorar la seva qualitat de vida.

Oficines AFANOC
Carrer Quatre Pilans, 7 baixos 25001 Lleida

Tel.:973.216.057

lleida@afanoc.org

TARRAGONA

Des de l’any 2004 i a petició d’un grup de pares i mares, AFANOC té oberta una seu a Tarragona per tal de cobrir les mancances en serveis i instal·lacions i donar resposta a les necessitats concretes dels infants i adolescents i les seves famílies en el mateix territori on viuen.

Oficines AFANOC
Carrer Adrià, 9 baixos 43004 Tarragona

Tel.:977.228.712

tarragona@afanoc.org

GIRONA

La Sede de Girona abrió sus puertas al 2024 y tiene como objetivo dar respuesta y cubrir todas las necesidades de las familias que tienen hijos/se enfermos de cáncer a las tierras de Girona para mejorar su calidad de vida.

DESCARREGA LA GUIA DE MESTRES