10ª edició 100 KM Badalona Challenge
L’11 d’octubre, el Passeig Marítim de Badalona acollirà una nova edició del repte solidari que combina fons, ultrafons i suport als infants amb càncer.
El pròxim 11 d’octubre del 2025, torna el 100 KM Badalona Challenge, una cursa solidària que celebra enguany el seu 10è aniversari. El punt de trobada serà el Passeig Marítim de Badalona a les 7:00 h.
Una jornada esportiva oberta a corredors amb experiència en proves de fons i ultrafons, però també a tothom que vulgui sumar-se a la causa amb diferents formats de participació:
- Cursa de 100 km: individual o per equips (de 2 a 5 persones, o de 2 a 10).
- Cursa de 50 km: individual o per equips (de 2 a 5 persones).
- Dorsal lliure: per a qui vulgui córrer fins a 49 km.
- FILA 0: per fer un donatiu sense participar físicament.
Tot el que es recapti anirà destinat a l’AFANOC, amb l’objectiu de millorar la qualitat de vida dels infants i adolescents amb càncer i les seves famílies.
Hi haurà premis pels tres primers classificats de cada modalitat. A més, amb la inscripció, els participants rebran una samarreta commemorativa.
Inscripcions obertes aquí o escaneja el QR.
Vine a córrer per una gran causa. Fes quilòmetres de solidaritat!
