Benvolguts i benvolgudes,

En primer lloc agrair-vos la col·laboració al llarg de tots aquets anys amb la nostra entitat, ja que gràcies a tots els donatius recaptats mitjançant les guardioles, hem pogut tirar endavant els nostres projectes d’atenció i suport a les famílies amb un infant o adolescent amb càncer i contribuir al manteniment de La Casa dels Xuklis, una llar d’acollida per les famílies que s’han de desplaçar per rebre tractament.

Us anunciem però, que l’AFANOC ha donat per finalitzat el contracte amb l’empresa que gestionava la recollida de totes aquestes guardioles (Wishing Spiral, SL) i que per tant, a partir d’ara, només podran recollir-les persones autoritzades per l’AFANOC, exclusivament.

També dir-vos que l’AFANOC no té, ni ha tingut mai, cap conveni de col·laboració, ni té cap relació amb la Fundación CIBI, entitat que està retirant les nostres guardioles i posant-ne de   noves .

Aquestes noves guardioles que s’estan posant a nom de la Fundación CIBI no porten el nostre logotip ” AFANOC Nens amb Càncer”, per tant no destinaran els diners a la nostre entitat.

Per qualsevol aclariment podeu trucar al telèfon d’AFANOC: Barcelona: 93 237 79 79 Tarragona: 977 228 712 y Lérida: 973 216 057